sobota, 20. avgust 2011

Pripadnici jeansu

Zagotovo sva jaz in Š pripadnici jeansu. Poleti kratkemu, natrganemu, skratka trendovskemu. Pozimi in vseh ostalih letnih časih pa kar dolgemu ( mogoče tudi natrganemu ) jeansu.
Jeans je absolutno najbolj nosljiva stvar na svetu. Vsakemu se poda, vse kar oblečemo zraven je običajno kul niti čevlji niso preveč vprašljiva zadeva.
Najbolj cenim trpežnost tega materiala ter dejstvo, da tudi leta niso njihov sovražnik. Nasprotno, včasih so prav leta tista, ki naredijo določen jeans pravzaprav najbolj kul in edinstven.
Torej, kratke, dolge, modre, strgane, pobarvane, z žepi ali brez, z zavihtki ali brez.....jeanske so zakon!!!!

Foto: NCM

5 komentarjev:

  1. še jaz še jaz še jaz :)) a ustanavljamo klub? ker moje jeanske so še malo krajše od Šjinih; bi pasale zraven :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Klub: štikle ali jeans ali oboje skupaj?:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mater imata lepe noge!!! Kaj jeans, noge, noge rules!!!

    OdgovoriIzbriši