ponedeljek, 9. maj 2011

I wish...

... da bi šla v petek na koncert Hindi Zahre in sicer v okviru Druge godbe. Kino Šiška. Petek, 13.05. Mogoče bo pa 13 srečna. Če le ( z Djem ) dobiva varstvo za najina škrata. We'll see.


9 komentarjev:

  1. Komad, ki te odnese...na lepše.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi sla takoj (za N nisem tako prepricana :-), pa imamo v petek zmenek s sošolci&sošolkami iz srednje šole. Preveč fajn stvari za en dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. hecno, tudi mi2 greva v petek ven. Ima prijatelj 40 let. Ja, petek bo fajn večer. Če bo le varuška imela čas ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Očitno petek ruls:-) No,mi2 sva zdej ugotovila, da se koncert prepozno začne , ker pa imava v soboto velike plane in se morava malo naspati. Mi je zelo, zelo žal, ker je ona tako super. Pa next time.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšne plane? :-)Kaj bosta počela?

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz grem v Split, D pa ima trening varne vožnje. To so najini veliki plani:-)

    OdgovoriIzbriši