nedelja, 11. september 2011

Razglednica za Špelo

Ta vikend smo prebivali v Šentjurju. Bila sta dva, perfect poletna dneva. V soboto smo se namenili na en dolg sprehod, vendar se je naš plan za par ur spremenil. Ustavili smo se na šentjurskem bazenu in tam pregledali vsa možna igrala, ki jih imajo, pili kavo (ocena: zelo dobra !!!), jedli sladoled, ogledovali bazen, nenazadnje tudi namakali noge v hladno vodo ( oz prijetno vodo ). Ura je bila pozno popoldanska, na bazenu sta bili dve mični gospe, ki sta malce plavali potem pa še lovili zadnje vroče žarke, ki so njuno telo barvali v čokoladni odtenek. Na koncu smo ostali sami in opravili še krajši fotošuting. Ob vsem tem sem se spomnila na Š in njihove postanke na bazenu. Prav zato je nastala tale vikend razglednica - za Š - za spomin na šentjursko bazenjenje.

Tak dan, bazen pa prazen!?!

Vabljivost modre vode je bila ..... velika.

Čevlji za mično gospo!!


Naslednje poletje bomo tudi mi kakšen dan preživeli pod šentjurskim soncem na šentjurskem bazenu.

2 komentarja:

  1. Draga moja M,na ponedeljkovo jutro si mi pririsala nasmeh na obraz, kar ni mačji kašelj :-)Me veseli, da ste preverili šentjurski bazen. Priznam, da mi še nobeno poletje ni bilo niti približno tako fino v Šentjurju kot letos. Letošnje bazenjenje v Šentjurju mi je prineslo najlepše poletne vikende (poleg tistega v trstu in Barbarigi :-)...zanimivo kaj človek vse ponovno odkrije, ko išče zabavo za svoj naraščaj.
    Tnx :-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Me zelo veseli, da sem ti polepšala tole jutro:-) Ampak res, kaj človek vse odkrije, poleg tega, nam je pa potem še izredno lepo in fajn. Bomo naslednje leto kakšen vikend skupaj bazenili. Lep teden ti želim.-)

    OdgovoriIzbriši