petek, 26. avgust 2011

Lovely green in summer time

Moja ljuba, ne najljubša, ampak defitivno najbolj nosljiva oblekica ever. Zmore vse kar prinašajo vroči dnevi. Leta ji prizanašajo.Barva mi ustreza in to zelo. Res, zelena je moja najljubša, po črni, črni in spet črni...

Zelena v vintage okolju...meni je všeč.

2 komentarja:

  1. Več slikic pogrešam, saj se oblekice (in tebe) ne vidi dovolj dobro, da bi dobila predstavo, kakšna oblekica sploh je z vsemi njenimi detajli.
    Na splošno pa ti oblekice zelo pašejo in tudi izbrati jih znaš izredno dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta fotka je nastala kar tako, za hec. Bila v naših malih hiškah, gledale neke slike, malo občudovala to, lepo staro pohištvo in zdelo se mi je kul, kako zelena paše v to rjavo:-)
    Drugače pa tnx za kom.

    OdgovoriIzbriši