ponedeljek, 29. avgust 2011

O babe, those are such a great shoes!

... je bila moja prva misel, ko sem jih zagledala. To se je zgodilo pred dvema letoma na morju. Ko sem postala vesela lastnica teh čevljev, sem jih obula in razkazovala verjetno samo dvakrat ( če ), potem pa je prišla jesen v naše kraje in sem jih lepo zapakirala v lično škatlo, pospravila v klet in malce pozabila na njih. Ko je prišlo na vrsto lansko poletje, jih nisem mogla nositi zaradi čisto posebnih razlogov, letošnje poletje pa so bili popolnoma nedosegljivi, kajti naša klet je medtem postala " kanta ". In ker smo ta vikend kleti povrnili svojo prvotno podobo, sem jih našla!!! Še vedno v lični škatli, še vedno lepi, še vedno všečni ampak ... PREMAJHNI. OMG!!! Torej, namenila sem jih sestri, njej preveliki, moji mami pa kot uliti. Nova lastnica čevljev, ki so bili namejeni hoji po betonskih poteh, je postala moja mati. Lepo jih nosi.




Te fotografije so v resnici tako kul, samo ne morem jih spraviti na blog v ta pravem formatu. Enkrat mi bo že uspelo ( s kakšno drugo temo ).

2 komentarja:

  1. Ja, noga z nosečnostjo zraste :-) Čeprav, morda si prehitro obupala nad njimi in bi ti bili drugo leto že spet prav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem se trudila in jih nosila celo uro, ampak ne gre, vse me tišči.

    OdgovoriIzbriši