ponedeljek, 22. avgust 2011

Hišice dišečega papirja

Naravnost obožujem te hiške polne raznobarvnega, dišečega, pisanega papirja. Počasi dobivajo tudi novo podobo ( vsaj pri nas ), kar je zelo pohvalno, da ne omenjam kave, ki jo lahko dobiš ( sicer ne je nisem nikoli tam pila ). Že kot otrok sem imela rada postanke pri čudnih hiškah, vedno me je zanimalo katere časopise in revije prodajajo, na morju je bil kar obred, obvezno sem kupila ( oz so mi kupili ) Mikijev zabavnik. In še zdaj ne morem mimo njih, kar vleče me tja, ta vonj po dišečem papirju, radovednost, kaj je novega na tistih čudnih policah, brskanje med revijami,.... mmmmm..... Spodnje fotke so vse nastale na morju, ker tam pa res ne zmorem da ne bi!!!! Moja denarnica je ponavadi vsako jutro plitkejša samo zaradi postankov pri kioskih. No, neko ( samo ) svoje veselje pa vendar lahko imam:-).





5 komentarjev:

  1. sicer dobra tema, a nisem nikoli pomislila, da jo je potrebno poudariti....Glej ga zlomka, pa pride ven lepa slikanica....:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nujno jo je treba poudariti draga Jerica :) Ker te hišice so čudovite, meni se kar zvrti v glavi, ko stojim tam. No, pri nas na morju imajo kar trgovinico Tisak...ti povem, se ti zmeša samo, da odpreš vrata :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne, ne gre se za to, sploh. Ampak za njeno malo obsesijo s časopisi- takšnimi in dugačnimi. Tisak na morju je itak edinstven, se popolnoma strinjam. A jaz ima srečo, da jo poznam že celo življenje in vem.....marsikaj. Z vso ljubeznijo do nje!!!! Itak je pa najboljša!!!! To vemo vsi....takšni in drugačni....Tudi tebi draga Zofija lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja sis, tole se pa sliši nevrano:-) Pa samo revije imam res rada, saj veš:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj sem napisala, da si enostavno najboljša!!! Vse ostalo vem jaz....:) si krasna in te imam rada!!!!!!

    OdgovoriIzbriši