ponedeljek, 12. september 2011

Male ljubezni

Ko sem se pred dnevi zagledala v verižice, uhane, zapestnice, sem se kar naenkrat zavedla, da imam veliko malih ljubezni. Razmišljala sem o tem, kako so vse te stvari postale moje najljubše, z njimi sem se imela lepo, počutila super...seveda ne z vsemi naenkrat. Najprej sem imela dolgotrajno razmerje z uhani, moje iskalne akcije so bile obsežne, v Splitu sem preiskala vsako najmanjšo trgovinico - uspešno, priznam! Potem je ta ljubezen počasi ugasnila, srce je močneje utripalo ob pogledu na zapestnice. Vse možne barve, različne oblike, sestavljene iz teh kamnov, pa onih nitk, tudi tukaj je bila ljubezen močna in strastna. Pa vendar je počasi minila in vzplamenela je sreča, ko sem okoli vratu nosila nekaj lepega, vsemogočnega, oh in sploh. Little L je torej vse, kar mi določen moment paše in ustreza. Ko sem ušla iz tega razmišljanja in se obrnila na drugo stran, pa me je zadelo, kot strela iz jasnega...moja NOVA MALA LJUBEZEN, do katere gojim čisto posebna, globoka čustva( :-), so SONČNA OČALA. OMG!!!

Samo % tistega, kar sem( imam ) imela rada.

Veselje ob pogledu na roko.

Ostanki, ostanki:-) Veliko verižic sem si v zogonu ljubezni naredila sama. Torej jih imam še vedno rada.

8 komentarjev:

  1. Tisti uhani, tretji z desne so mi pa mal znani :-)))). No, mogoče zato, ker imam jest podobne na viola/roza varianto.

    OdgovoriIzbriši
  2. O Lencka,welcome. Zelo znani, zelo lepi, zelo lepo darilo!!!!:-) Jih kaj še nosiš?

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo meni so pa tele zapestnice tako kul :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Zofija, kmalu bo RD, le kaj boš dobila? Zapestnico? Verižico? ... We'll see:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mihaelca, premalokrat. Nekako sem kar pozabila, da jih imam.

    OdgovoriIzbriši
  6. oooo MMO, samo, da ne uro :P :))))))

    OdgovoriIzbriši