ponedeljek, 19. september 2011

Moja krstna ponazoritev Krsta

Zgodilo se je moje prvo, pravo, res čisto pravo fotkanje Krsta. Zanimivo, kako drugače je spremljati ta dogodek skozi fotografsko oko. Vseskozi poteka močno iskanje lepe podobe, lepe svetlobe, lepih gibov, ljubkih detajlov... Čas pri teh opravilih ni najboljši prijatelj in zaveznik. Vse poteka dokaj hitro, pomembni so vsi trenutki, vsaka oseba je glavni akter, njihovo druženje je moja igra...
Glavna oseba tega dogodka je bila mlada damica, tri leta šteje, bila je ljubka, lepa, predvsem pa zelo pridna manekenka pred objektivom. Vsi PEZ bonboni, ki je dobila za spodbudo, so bili trdo zasluženi.
Hvala V. za priložnost, bili ste super, jaz pa sem zelo močno uživala vsak doživeti trenutek v vaši družbi.
 PS za V.: fotke dobiš  ... naj bo presenečenje zate:-)












6 komentarjev:

  1. Lepe fotke. "V" bo zelo vesel(a) vsake od njih, sem prepričana :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga M.,
    ali res verjameš da jaz pišem....ha???? evo kako si me privabila da se končno spravim tudi kaj napisat.
    Zelo lep uvod in detajli, dobila si same pohvale. Bila si neka druga M, ki je tako budno spremljala vsak trenutek, zajela si vse (zame)pomembne detajle, naše običaje in verske trenutke ki nam veliko pomenijo. V veselje mi je bilo, da si ta trenutek delila z nami!!!
    ps: pez je zakon in RAKIJA te ČAKA!!!
    V

    OdgovoriIzbriši
  3. Z: Upam, da res.
    V: Končno tudi ti:-) Hvala ti za lepe besede, fotografije dobiš res kmalu, pa tudi rakije se že veselim. Zakon!!!!:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bi lahko jaz prišla zraven, ko bo predaja fotografij. Sicer nisem nič pomagala pri fotografiranju, sem pa pomagala otroke paziti, ko je M. fotografirala, da se je lahko skoncentrirala in predala vsem lepim trenutkom. Menim, da si tudi jaz zaslužim rakijo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga J.,

    se strinjam, zaslužila si rakijo.
    Nisem vedela kaj se skriva v ozadju, če je tako kot si napisala ti pripada nagrada.
    Dostava po M !!
    ps: sporoči kakšna je r...:)

    OdgovoriIzbriši