torek, 13. marec 2012

Darilo v smeteh

Prejšnji teden, ko sem peljala Jaša v vrtec, sem našla darilo v smeteh. KNJIGE!!!!! Nisem mogla verjeti lastnim očem. Knjige v smetjaku, kupe knjig. Začela sem jih gledati, pa izbirati, katere bom vzela domov, katere bom rešila takšne krute usode. Razmišljala sem o tem, kdo je pravzaprav lastnik teh knjig in v čem je vzrok tega dejajanja. Se jih se naveličal? Se je mogoče odselil? Mogoče je kdo umrl, pa so knjige tudi postale odveč? Zakaj knjige v smeti? Zakaj ne v antikvariat? Polno drobnih vprašanj.
Te knjige so stare, so nekomu pripadale, nekdo jih je imel rad, jih listal, jih kupil, jih občudoval...potem pa   so postale moteče in svojo zgodbo zaključile v smeteh. Ne vse, nekatere zdaj svojo zgodbo nadaljujejo pri meni doma. In to me veseli.





5 komentarjev:

  1. oooooo to pa res ni lepo, mene tudi to žalosti.
    je pa fino, da si prišla okoli ovinka ti :)
    Takle Slovenski pravopis (popackam) imam pa tudi jaz :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Rabljene, 100x prelistane knjige z zavihanimi robovi in posušenimi kapljicami kave bivšega lastnika (-ov) govorijo še dodatno zgodbo, tako... v trgovčevem žargonu 1 + 1 GRATIS :-) Čarobno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse to je res. Poleg knjig, sem enkrat prej že naletela na fotoaparate....noro!!! Kaj vse je smeteh, tudi dragocenosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. uau, blagor! še nisem mela take sreče:(

    OdgovoriIzbriši