sreda, 7. marec 2012

7.marec 1982

Danes je poseben dan, res poseben za mojo ljubo osebo. Danes ima rojstni dan in to prav poseben rojstni dan. Tako lepo številko, ki smo jo nekateri že presegli. Ampak, draga moja sis, vse je ok, ta leta so lepa lepa. Imej se super truper, pejt okrog sveta, zapoj si najbolj noro pesem, ki se je spomniš, zavrti se v toku želja in tistega, kar si.... ker si enostavno SUPER KUL!!!!

Najprej torta zate:


In še čisto poseben komad, saj veš, ko si bila še mala, je bilo tole nekaj obveznega:


Uživaj 7. marec!!! Love from me. VSE NAJBOLJŠE.

3 komentarji:

  1. O moja draga Mihaela....hvala lepa!!!! pA KAKO SI SE SPOMINILA NA TA KOMAD? O moj bog, dolgo, dolgo je tega..:) Si že pojem...:)

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo Jerica, kolk si mlada :P
    vse najboljše!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo Zofija, hvala lepa! Vsak dan bom le še starejša, pa nič za to...bom le še modrejša...sej gre tako, mar ne? :)

    OdgovoriIzbriši