petek, 30. september 2011

Allstarke in roza torbica

Po precej dolgem času, smo se spet dobile. K, A, M in jaz. Tokratna lokacija: Kaval. Hrana je bila odlična, postrežba pravtako, naše druženje pa je bilo naravnost fantastično. Že dolgo se nismo tako nasmejale, fotkanje je bilo glavna tematika večera ( kot da smo prvič videla te zadevico s flešem in kukalcem ). Naša A. ima nov, lep, črn...zelo popoln fotoaparat, test uspel, amapak ima tudi novo, roza in nič Lenčkin style torbico zanj. Tu je vse začelo, naslednja stvar, ki smo jo ugotovile, so bile bele allstarke, M. in jaz sva "šerale" enak obutveni style, K. je nato ugotovila, da pa zelenih res ni nikjer naprodaj, A. pa doma temno modre, še iz prejšnih časov:-)
 Zaključki večera se glasijo takole: A. NUJNO potrebuje novo, ČRNO torbico za prelepega Canona, K. je na lovu za zelenemi allstarkami, M. pa pričenja lov na nova fotografska znanja.
Naslednjič, moje drage dame, preverimo, če so naši načrti prešli v kakšno drugo fazo.
Vse tri ste velike FACE. 

Maja, Kati in jaz

Maja, Alenka in jaz

me4

Točen prikaz, kakšne torbice NE KUPIMO in KAKO JE NE NOSIMO!!!:-) 

Allstar - naslednjič jih obujemo vse 4.
Do ponovnega srečanja, punce, UŽIVAJTE!!!!

5 komentarjev:

  1. Joj no, bom novo torbico kupla...ste me čist napsihirale babnice moje :-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, pa jest je tko ne nosim, a ne. Da ne bo prišlo do pomote. Tole sm si jo tkole obesila samo za photo shooting :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, to je bil demo KAKO NE NOSIMO TORBICE!!!!:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. khm...malce kasno, ampak končno opazla .. :)
    super fotke, super družba, komi čakam da gremo naslednjič za en dan nekam...na easy, pa da tam mal sprobamo fotografsko znanje...od nekaterih že napredno, od nas pa še začetniško !!

    vidmo kmaaaaaaal!

    OdgovoriIzbriši