sreda, 25. maj 2011

Steklenička barve

Poletje je fajn še za eno stvar in sicer, vse ženske ali pa res velika večina, ima nalakirane nohte na nogah. Meni je prav fino, če imam čas ( kar je res redkost ) in se lahko usedem v mestu na kavo in opazujem mimoidoče ženske, punce, dekleta... kakšne palate barv premorejo njihovi nohti nan nogah.
Tudi drugače se mi dozdeva, da je steklenička barvnega laka postala zelo mus in zavzema v ženski kopalniški omarici kar lepo število malih kvadratkov prostornine. Moje navdušenje nad rdečo barvo je trajalo kar zajetno obdobje dokler nisem pri Chanelu odkrila še eno barvo ( in sicer Particuliere), ki postaja moja druga najljubša...tukaj obstaja še črna, ki mi postaja vedno bolj všeč, tako, da vrstni red favoritov niha sem ter tja. Drži le to, da rdeča ruls.

 Prvi vrstni red meni ljubih barv oz lakov:

 Lahko obstaja tudi takšen vrstni red ( odvisno od dneva, sonca, lune,... )
Ampak vladar lakov pa ostaja ta, rdeča Chanelova barva.

3 komentarji:

  1. meni se tudi zdi, da so nožni nohti, če niso nalakirani tako...nagi ;)
    drugače pa, zelo všeč tale Chanel. Sama sem bila dolgo časa pristaš OPIja. Pri tistih barvah se ti pa res zmeša ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožujem nalakirane nohte...precej bolj na drugih kot na sebi. Sama sem še vedno zelo nevešča lakiranja :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zofija: se zelo strinjam s tvojo izjavo glede nožnih nenalakiranih nohtov.

    Špela: tudi jaz se še vedno učim kako enakomerno namazat nohte. Ni ravno moja veščina. Kolikor opazim pri tebi, ti gre čisto super!!!!

    OdgovoriIzbriši