petek, 20. maj 2011

Simply Istanbul 3.

Še zadnja objava fotk našega potepa po Istanbulu,... tokrat malo hrane. Meni so pozornost vzbujale predvsem  barve, okus pa itak zelo relativna stvar. Najbolj so mi bile všeč pistacije in preste, ki jih prodajajo na ulici. Okusen je tudi njihov znameniti čaj. Lepo so dišale začimbe, čaji, dišavnice...itd. Vrnitev v domovino seveda ni minila brez kupljenih stvari, ki prinašajo delček drugačnosti v naš dom. In prav je tako!!!








3 komentarji:

  1. ooo tole je pa simply the best. fotke profesionalca!!! bravo! čisto sem navdušena. Ne bi šla v Istanbul, ampak s temi fotkami bi me pa takoj prepričala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No vidiš M. pa meni nič ne verjameš!! Pa nič, pa ne bom več komentirala, pa bo! Tako.Papa

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala obema. J., saj ti verjamem!!!:-) Ne bi rada izgubila ene od treh komentatork. Pls stay:-)

    OdgovoriIzbriši