četrtek, 14. april 2011

Kaj gledaš, sestra?

Tokrat sva imeli s sestro 5 minut časa, da sva lahko izvedli  moj mali projekt. Doma imamo staro garažo, ki premore čudovita okna, takšna kot so meni všeč - takšna, da lahko narediš zelo zanimive portrete. Res je potrebna prava svetloba, definivitno več časa, da vse lepo pripraviš ampak ... tudi tukaj je nastalo nekaj lepih  posnetkov. Moja sestra ima zelo fotogeničen obraz, vidi se, da ima igralske gene v sebi, ker enostavno obvlada obrazno mimiko. Naslednjič, ko bova zopet obe doma, ko bo prava svetloba, ko bodo planeti pravilno poravnani:-) definitivno ponoviva zadevo in verjamem, da bo rezultat = perfect!
Vedno, ampak res vedno, pa mi zraven fotografije pridiši kakšna dobra muzika.  Tokrat se mi zdi Diana Krall ta prava izbira.






4 komentarji:

  1. wau, zelo lepo. zelo sta si podobni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zofija, se ti zdi, da sva si res podobni? Ker nama to veliko ljudi reče, vendar midve še vedno te podobnosti nisva opazili...

    OdgovoriIzbriši
  3. seveda še nista opazili podobnosti, ker gledata ena na drugo s srcem :)

    OdgovoriIzbriši