sobota, 23. april 2011

Pure Love

Knjige so moja velika ljubezen. Rada jih imam pri sebi ( včasih nosim katero kar v torbici; no potem se čudim od kje takšna teža!! ), rada jih imam v stanovanju, v kuhinji obvezno kuharske knjige... Rada imam vonj knjige - nove, sveže knjige potem tiste, ki leži v knjižnici že dlje časa, pa moje knjige, ki sem jih prebirala v otroštvu - dostikrat jih prelistam, preletim...vedno me popeljejo v lepe spomine.
Trenutno se navdušujem nad kuharsko knjigo in sicer kuharico Sophie Dahl: njena knjiga je lepa, zanimiva, fotografije so enkratne, recepti pa nekaj posebnega - zame, se razume!! Tudi njena oddaja mi je všeč, ker poleg kuharije vključuje več elementov...ljubezen do knjig ( po njenen dedu ), ljubezen do rož, ljubezen do mode, v glavnem do vsega, kar je blizu estetike. Knjiga je čisto crazy ( ampak v dobrem smislu ).




2 komentarja:

  1. Mhmmm, res je. Knjige so....nekaj posebnega. Čudovite. Vonj. Oblika. Besede. Mhmmmm.

    OdgovoriIzbriši