sreda, 16. marec 2011

Moško, žensko

Ti čevlji so naravnost super za lepe pomladanske dni. Pri nas smo jih malce kasneje absorbirali, kajti v Milanu sem jih videla že kakšno leto in pol nazaj in to v polnem zamahu. Zelene sem tam tudi kupila, izbira je bila nenormalno velika, časa pa sem imela ravno pet minut, tako, da sem pograbila prve, ki so mi padle v oči. Pa sem zadovoljna z njimi. Zelo. Pred dnevi pa sem si kupila še črne, tokrat v Sloveniji, niso tako mehki kot zeleni, ampak bodo zadovoljili moje noge in kombinacije, v katerih jih nameravam uporabiti.
Moško je lahko tudi zelo žensko.



3 komentarji:

  1. hm, na prvi pogled mi niso všeč. Me pa spominjajo na čevlje iz mojih srednješolskih dni ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa so super!!! Na nogi zgledajo prefektno, no to je odvisno od posameznika. Glede mehkobe, ne vem kako mehki so milanski, lahko pa povem, da sem imela priložnost nositi isti model, vendar preccejjj starejši, ti so bili trdi pa pop*** Pa za obut...brez " šefeljčke" ni bilo čeveljčkov...:)
    A vendar, to so bili lepi trenutki, ki sva si jih jaz in čeveljčki delila...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. I know your moments with this shoes...they were very nice!!!!

    OdgovoriIzbriši