četrtek, 13. januar 2011

Fotografije Lee Miller

Zadnja fotografska razstava, ki sem si jo ogledala ( v družbi moje JMO ) je bila Legendarna Lee Miller. Precej dolgo sva se odpravljali na to razstavo, ujeli sva zadnje trenutke razstvaljenih slik in moram reči, da bi strašno obžalovala, če tega ne bi videla. Njene fotografije so me navdušile, opazovala sem jih tako zelo pozorno, gledala sem jih z velikim občudovanjem in veliko željo, da tudi meni uspe ustvariti vsaj par dobrih fotografij. Všeč mi je njen način fotografiranja, vedno je gledala detalje določenega  prostora ali stvari ali osebe ... ( meni je ravno takšen način blizu ), njeni portreti pripovedujejo zgodbo dotične osebe.
Vse je ČB, piše se leto 1930, 1940, 1950..., vendar njeno delo dejansko zelo deluje tudi v 2011. Vsaj meni!!!
Foto: Lee Miller


2 komentarja: