petek, 7. januar 2011

Družabno

Kadar imam kakšno minuto prostega časa, rada pregledam kaj se dogaja v svetu krojev, barv, šivov, kombinacij...
Spodnja fotografija mi je takoj padla v oči, pozabila sem katerega  kreatorja delo je, ampak saj kaj podobnega lahko naredimo sami, ali pač ne ( kaj praviš na to Zofija? )
V glavnem, barve so usklajene, čevlji zelo poživijo zadevo s svojo močno noto - zeleno barvo.
Prava stvar za družabno življenje.

2 komentarja:

  1. tale je super. sploh čevlji!! nori, res. krilo se da narest, jasno. jaz bi edino spistila tole rdečo črto na bluzi...je v kontekstu, ampak meni nekako ne gre...ja, krilo, ja, bi se dalo...čakaj, da se lotim ;) Mi je D rekel, da zakaj bi hodila kupovat novo blago, če ga imam pa še toliko pa še nič nisem zašila. Ja, prav ima. Jutri začnem šivat :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Komaj čakam, da vidim tvoje stvaritve. Go, girl!!!

    OdgovoriIzbriši