ponedeljek, 11. junij 2012

JERI na kratko

Tokratna objava je namenjena moji dragi in ljubi sestri Jerici. Umetniška duša, ki je v otroštvu sanjala, da bo kriminalistka...zdaj pa že nekaj časa lovi samo umetnost in njeno zgodovino. Sanjala je tudi o motorju, zdaj vozi kolo, sanjala je o Johnyju Deepu, pa oboževala je Guns'n'Roses, ko sem jaz dihala samo za New Kids on The Block:-) Smešno. Je pa tudi res, da je aktivno sodelovala pri zbiranju postrov omenjene skupine in mi na ta način  prispevala veliko materiala. Skratka, super sestra je, po novejši verziji pa tudi super kul teta.


Jeri in  njen slogan,....ki ga trenutno NI.

1. vprašanje: Kaj ti pomeni fotografija?
Jeri: Ujeti trenutki večnosti. Služijo mi tudi kot nadomestni spomin. In pomeni mi Mihaela.

2. vprašanje: Kako doživljaš svoj spomin na otroštvo?
Jeri: Fajn.

3. vprašanje: Najljubši del dneva? Zakaj?
Jeri: Večer. Ker grem lahko spat.

4. vprašanje: Kako bi živela brez telefona?
Jeri: Lagodno.

5. vprašanje: Kje na tem planetu ti je najlepše?
Jeri: Še marsikje nisem bila, tako, da ne vem.

In to je moja sister love na kratko.
Hvala, sis.

2 komentarja:

  1. Bravo, Jerica. Se podpišem pod izjavo o najljubšem delu dneva :-) My kind of gril

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Š, pripravi se, naslednja v rubriki Na kratko, si ti:-)

      Izbriši