torek, 12. julij 2011

A na sonček bi šel?

Genialna izjava dveh tipov, ki sta prišla na kavo v btc:-)) Nisem si mogla pomagati, radovednost je bila večja od vsega, morala sem si ju ogledati...Se je videlo, da dasta veliko nase. Nič narobe s tem!!! Moje slišanje tega fantastičnega vprašanja ( na dan, ko imamo zlatih 30c ) je samo posledica mojega hitrega in kratkega obiska razprodaj.Nato pa sem si zažela dobro, dišečo kavo. Torej, samo ena trgovina, samo ena majica in ena super kul izjava.

Moja nova majica ( Maison Scotsch ).

Kar mi je še všeč pri njih, je to, da zraven priložijo zanimivo verižico. Počasi bom imela zbirko le teh:). So zelo všečne.

2 komentarja:

  1. ooo kako kičasto. sigurno sta potem šla s svojim beetlom v Porotorož na eno kavico ;)
    kul majica in kul verižica.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, res kičasto ... v bistvu je to prava beseda!!!!

    OdgovoriIzbriši