sobota, 12. november 2011

Sobota je za te stvari...

... za početje stvari, ki jih ne zmorem čez teden ali pa je samo dan, ko naredim nekaj novega. Včeraj zvečer sem listala knjigo Ljubezen skozi želodec 2 in pristala na strani 377 na naslovu Sirčkova pita z belo čokolado...najprej sem pomislila, ne, to ni zame, ker ne maram bele čokolade, pa vendar sem prebrala recept in takoj ugotovila, da je to to za soboto!!!! Nekaj novega, nekaj hitrega, nekaj preprostega in nekaj okusnega.
Nastalo je tole:


Mhmmm...

Ljubezen skozi želodec 2, stran 377:

Še nekaj receptov čaka na moje sobote...

4 komentarji:

  1. In, je bila dobra kljub beli čokoladi? Sama imam en manjši izziv s pekovskimi izdelki oz njihovo količino. Vsem je fino pojesti košček ali dva, potem pa se večji del pekarije cel teden vala v hladilniku/pečici in na koncu pristane v smeteh. :-(

    OdgovoriIzbriši
  2. Bela čokolada se sploh ne čuti. Drugače pa se zelo strinjam s tvojim izzivom ter se pridružujem mnenju. Jaz se ponavadi še malce prisilim in pjem kakšen kos več, ker mi je zelo hudo metat stran tako dobre stvari ( no, hrano nasploh ). Kako pa makov biskvit? Še enkrat pa moram pohvaliti tvojo torto za Darinkin RD-bila je odlična!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Makov biskvit je bil fin. Sem še malo poeksperimentirala pri receptu in ga nisem prav nič ubiksala :-)
    Preveliko zalogo sem pa vceraj nesla k mojim in tam povzorčila veliko veselje.
    Darinkina torta pa je v mojem kuharskem dnevniku zapisana kot neuspeh...mi je bilo kar malo nerodno. Biskvit je bil absolutno presuh in to se mi ni še nikoli zgodilo. Bojim se, da razmočenost naslednji torti ne uide.

    OdgovoriIzbriši
  4. Š, moram ponoviti: Darinkina torta je bila zelo delišs, zelo!!!! Meni se je zdel biskviti ravno prav moker-suh...Sem jo naslednji dan SPET jaz večino pojedla!!!!:-)

    OdgovoriIzbriši