torek, 1. november 2011

Delovni proces

Vikend, no, skoraj mini počitnice so za nami. Preživeli ga nismo v Ljubljani ampak v Savinjski dolini in bili precej zaposleni - kar je vsem nam zelo ugajalo. Posebej meni je bilo v veliko zadovoljstvo, da sem se spravila v delovna oblačila, pospravila očetovo delavnico ( BTW: delavnica je odličen prostor za ustvarjanje, premore toliko zanimivih stvari, da je veselje biti v prostoru ) ter si pripravila prostor za ustvarjanje. Končno mi je uspelo, da sem delala nekaj, kar me tudi ( med drugimi stvarmi ) veseli, kar me osrečujeje....Making candles.... Sveče ( pa ne za 1. novenber ), takšne lepe, za stanovanje, za darilo, različnih barv, pa precej enakih oblik. Ta moj proces delanja sveč traja že nekaj let ( z velikimi pavzami vmes!!! ) in skozi delo sem ugotovila, da je najlepše in najlažje, če vosek ulivam v prazne tube od čipša. Ko se vosek ohladi, tubo preprosto raztrgam in sveče popolnoma nič ne poškodujem  ( za razliko od kalupov, ko se dogaja marsikaj ). Sporočam, da zbiram čipsove tube, čim več, bolj bom vesela:-)))
Ker je proces izdelovanja sveč malo daljši, sem uspela dokončati samo eno svečo, ostalim se posvetim ta vikend...jih tudi potografiram in jih objavim. Danes torej malo delovnega procesa:

Odlična svetilka

Nisem mogla verjeti, da radio deluje brezhibno.

Delovni pripomočki

Delovni pripomočki 2.

Vosek

Dodajanje barvila

Tube od čipša in dve sveči v fazi nastajanja...

Naslednji teden pokažem končne izdelke...no, samo dve, ostale so namenjene darilom:-)

2 komentarja: