sreda, 27. februar 2013

Prvo srečanje

Tukaj se navezujem na prvo srečanje s staro tehniko fotografiranja - mokri kolodij. Na faksu imamo izbirni predmet in seveda sem si izbrala prav praktikum mokrega kolodija. Mentor je Borut Peterlin. Včeraj smo imeli prvo srečanje, izredno zanimivo je bilo, se veselim nadaljnega dela in vseh nastalih fotografskih dosežkov ob tem.
Moja prva fotografija je tukaj ( seveda je bila tukaj vseskozi prisotna Borutova pomoč oz ta fotografija je prvi primer, ki smo jo skupaj naredili, ... je bila prikaz kako se rokuje s kemikalijami, kamero,... ):

Super, ne?

6 komentarjev:

  1. Za mene, ki nimam pojma, je to že umetnost :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni izgleda svetovno, tudi če je samo prvi poskus.
    Sicer sem pa pred nekaj tedni poslušala Peterlinovo predavanje in demonstracijo izdelave takšne fotografije v Pelikanovem studiu v Celju. zanimiva zadeva, ti kar zavidam, ko se greš tole:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lara, super je, Se zelo veselim nadaljnega dela. Misli, da imamo tudi v planu delati v Pelikanovem studiu. Ti sporočim, ko bomo tam:-)

    OdgovoriIzbriši