ponedeljek, 1. oktober 2012

Gospa angina

Angina me je doletela prejšnji teden...zdaj sem že boljše, ampak čutim pa neverjetno utrujenost. Ampak tudi to mine.
Začel se je oktober, posnela nisem nobene fotografije v zadnjih 14 dneh, tako, da danes objavljam en komad, ki mi sprva ni bil všeč ( popolnoma ni bil všeč ), zdaj pa me spominja na neke lepe dogodke in ga z velikim veseljem slišim.


Lep oktober želim ( pri nas je to mesec z največ RD... bo še veselo!!!)

3 komentarji:

  1. Tale komad je pa fajn :) meni zelo všeč.
    Držim pesti, da boš čimprej čila in zdrava ***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pesti:-) Sem že bolje, hvala!!! Me zelo veseli, da tudi tvoja ušesa rada ujamejo ta komad.

      Izbriši
  2. A res, mesec z največ rojstnimi dnevi? Kdo pa so slavljenci?

    OdgovoriIzbriši