nedelja, 20. maj 2012

Nostalgija v Ljubljani

Krasen, sončen dan v Taboru ( Lj ) in na ogled same fine stvari, ki so privabljale radovedne poglede.
Moje ogledovanje je bilo v bistvu res samo ogledovanje in fotografiranje, uživanje ob tem pa sta mi popestrili Marina in Katija iz 2nd Chance. S dear Š. pa sva si izmenjali par komentarjev in ujeli kar nekaj prijetnih kosov oblačil, ki so verjetno res našli novi naslov.
Končno se tudi v Ljubljani najdejo stvari, ki bi rade zamenjale lastnika in ponovno postale nosljive in kul
in končno je tu dogodek, kjer je na ogled veliko stvari naenkrat, kar se mi zdi naravnost fantastično. Nostalgija je pomembna in takšne dejavnosti, kot je bila Nostalgična sobota, veliko prispevajo k dobremu vzdušju v mestu.







4 komentarji:

  1. Res je bilo fino in upam,da mi tudi naslednji ne uide...upam tudi, da mi ne uide še ne moj ljubi plašček, ki bo postal moj na skrivaj...če nima že nove lastnice.
    Vsekakor pa si za ljubezen na prvi pogled kriva ti, saj ga brez tebe ne bi dala nase :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti pa zelo pristoji, ti bom poslala fotografijo, ki priča o tem:-) Naslednjič sami, brez D in N:-)

      Izbriši
  2. oh, kako lepa zadnja fotka :)

    OdgovoriIzbriši