torek, 28. junij 2011

Moje najljubše

... japonke tega poletja so:

1. Zelo udobno obuvalo, fajn se poda jeansu...zelo nosljivo

2. Moje prve Tevice, do zdaj še nisem nikoli niti pomislila, da bi jih kupila. V to misel me je napeljal moj D, ko mi je dokazal, da je to res nekaj udobnega in najboljšega za vsakdanjo hojo in predvsem za sprehode ob morju oz po morskih kamenčkih....

3. Te sem že objavila, kupila v Splitu, fajn k aladinkam, jeansu,...všeč tiste svetličke, ki so našite.

4. Te niso letošnje ampak sem jih kupila pred tremi leti v Splitu. Zelo jih rada nosim, tako simpl, pašejo h krilu, obleki, jeansu,... 

In to je to:


Moje letošnje najljubše. Kot sem že napisala, naša klet je nedostopna ( zaradi takšnih in drugačnih stvari ), tako, da ne pridem do ostalih poletnih čevljev. Mogoče mi uspe poleti 2012.

5 komentarjev:

  1. Imas pa zato dober razlog za nakupovanje :-) Si morda preštela, koliko parov čevljev je samo letos oplemenitilo tvojo poletno kolekcijo? So mi pa všeč vse japanke...so zelo ti in zelo jaz...celo tevice :-) (Jaz jih zaenkrat sicer še T ne želim kupit)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, Š, imaš prav...dober razlog za nakup!!!!:-) Čeprav ... pazim:-) Drugače pa, tevice za noge so balzam...zelo priporočam ( čeprav sem se jih izogibala tako kot Crocsov-teh se bom vedno!!!! ).

    OdgovoriIzbriši
  3. Če boš pa ti kdaj nase dala Crocse....potem bom D in J resno povprašala po tvojem zdravju:-)Si zadnja oseba na kateri bi jih ever pričakovala. Tevice ti "oprostim", ker niso tevaste :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam Š. te Tevice so zakon. KOt bi hodil po oblaku, resnično. JA, pa niso tevaste sploh. Tako za doma, pa morje, pa take fine, lepe reči. Predvsem morjeeeeeeeeeee
    Crocse...ja, raje ne, hvala!!!! Jaz sem si lani kupila Teve, take lepe, turkizno modre z trakci, pa nimam se kaj pritoževati. Se noge kar smejijo....:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sej pravim, netevaste Tevice podpiram :-)Sama sem sicer še vedno absolutno dedicated to Havaianas :-)

    OdgovoriIzbriši